Alumnes del Màster en Polítiques Públiques i Socials visiten el Banc del Temps al Barri de Gràcia

Els alumnes del Màster en Polítiques Públiques i Socials han creat ?IDEACTIVA?, un projecte que pretén aproximar-se a les polítiques públiques de manera més pràctica i propera, a través del coneixement de casos concrets i el diàleg amb els seus protagonistes.

En aquest context, el dimecres 7 d'abril els alumnes van visitar el Banc del Temps del barri de Gràcia, una iniciativa que busca trencar l'aïllament i la solitud de la vida urbana, creant un nou espai per compartir, acostar als veïns i desenvolupar en la pràctica valors de cooperació i solidaritat.

Es tracta de fomentar en les comunitats l'intercanvi de temps i serveis, creant un espai on es troben les habilitats d'uns amb les necessitats dels altres.

En la visita es va comptar amb la participació de Josefina Altés i Campà, coordinadora de l'Organització Salut i Família, promotora dels Bancs del Temps a Catalunya, i amb part de l'equip que implementa el Banc del Temps en el barri de Gràcia.