Alumnes del Màster en Polítiques Públiques i Socials organitzen trobada sobre Polítiques de Gènere i Masculinitats

Els alumnes del Màster en Polítiques Públiques i Socials van organitzar el passat 27 d'abril una trobada sobre Polítiques de Gènere i Masculinitats.

La trobada, realitzada a la seu de l'IDEC, tenia com a objectiu dialogar sobre els molts sentits construïts sobre els homes i les masculinitats, i com aquests sentits formen part de la nostra cultura i afecten quotidianament a la vida d'homes, dones i les relacions entre ambdós.

En la trobada es va comptar amb la participació de Maristela Moraes, coordinadora de l'Instituto Papai de Brasil, qui ha estat involucrada directament en la promoció d'una major igualtat de gènere y en el desenvolupament de metodologies de treball amb homes.

La activitat es va realitzar en el marc del projecte ?IDEACTIVA?, projecte que pretén aproximar-se a les polítiques públiques de manera més pràctica i propera, a través del coneixement de casos concrets i el diàleg amb els seus protagonistes.