ALGÈRIA: Seminari internacional: Com posar en marxa el pla d'empresa

Del 2 al 4 de juliol s’ha impartit a Alger, el seminari sobre “Com posar en marxa el Pla d’empresa”, programa organitzat conjuntament per la CACI-Chambre Algérienne de Commerce et d’Industrie, la Fundació Gas Natural Fenosa i la Barcelona School of Management-Universitat Pompeu Fabra amb la col·laboració de d’AME, Association de Femmes Algériennes Managers et Entrepreneurs i de l’ESAA – École Supérieure Algérienne d’Affaires.

En el decurs de les jornades, el professor Francesc Trias va introduir alguns elements clau per al desenvolupament de les idees de negoci com ara la importància de la percepció del risc, el necessari anàlisi de mercat (tot i que es tracti d’iniciatives amb pocs recursos) i d’accions comercials que permetin posar a prova i definir el pla d’acció del pla d’empresa. La presentació final d’experiències a càrrec d’alguns joves emprenedors i emprenedores algerials, va permetre animar als més de cent cinquanta participans a desenvolupar les seves idees de negoci.

Trobaràs més informació en els enllaços:

L’Expression

Gas Natural Fenosa