Algèria: seminari sobre comunicació i lideratge

Els dies 15 i 16 de juny, el professor Raül Miralta va impartir a la seu de l\'ISGP a Alger, un seminari sobre ?Communication et Leadership?, adreçat a empresaris i directius d\'empreses algerianes.

L\'organització del seminari dona continuïtat a la línia de col·laboració establerta entre l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra i les entitats algerianes de formació Institut Supérieur de Gestion et de Planification d\'Algérie (ISGP), la Chambre de Commerce et d\'Industrie d\'Alger (CACI), l\'Institut National de la Productivité et du Développement Industriel d\'Algérie (INPED), l\'Institut National du Commerce d\'Algérie (INC), que amb la participació de la Fundació Gas Natural volen contribuir a la millora de la capacitació del teixit emprenedor algerià.