Algèria: finalització del projecte FORCODE

Del 23 al 25 de maig s?ha impartit a la seu de l?IDEC el darrer mòdul del programa Formació en Coaching per al Desenvolupament Organitzatiu i Empresarial (FORCODE) sota el títol ?Les barreres del Coaching?. El programa ha comptat amb la participació d?onze coachs algerians i amb la docència de Guy Giménez, director del programa i consultor, i d?Anne Marie Hernández-Richard, consultora i formadora de l?IDEC.

Paral·lelament a la formació, s?ha realitzat una reunió de seguiment i avaluació d?aquest projecte amb la col·laboració de la CACI (Cambra Algeriana de Comerç i Indústria), l?INC (Institut Nacional de Comerç), l?INPED (Institut Nacional de la Productivitat i pel Desenvolupament Industrial), l?ISGP (Institut Superior de Gestió i Planificació) i l?IDEC, amb el suport de l?Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament de la Generalitat de Catalunya.

- Planificació i Direcció de la Mobilitat
- Gestió de la Mobilitat
- Comunicació de crisi
- Responsabilitat dels administradors de societats