Algèria: Activitats a Alger i a Bejaia

En aquest darrer període s?han desenvolupat diverses activitats a Algèria en el curs dels diversos programes que desenvolupa l?IDEC-Universitat Pompeu Fabra en aquest país.

De l?11 al 13 de novembre organitzat per la Universitat de Bejaia va tenir lloc en aquesta ciutat el Seminari sobre el 700 Aniversari de les Disputes de Ramon Llull, en el qual va participar el professor de la UPF Víctor Farias.

L? Institut Nacional de Comerç va organitzar a Alger els passats dies 25 i 26 de novembre un col?loqui internacional sobre les Petites i Mitjanes Empreses davant dels reptes de la globalització en el qual va participar el director general de l?IDEC.

Els passats dies 2 i 3 de desembre,també a Alger, es va celebrar el seminari ?Les TICS i Nous Instruments de Gestió Empresarial?, organitzat per l?IDEC i la Fundació Gas Natural amb la col?laboració de les entitats algerianes : CACI- Chambre Algérienne de Commerce et d\'Industrie, INC- Institut National de Commerce, ISGP- Institut Supérieur de Gestion et de Planification i INPED- Institut National de la Productivité et du Développement Industriel. El seminari va comptar amb la intervenció de ponents de totes les entitats participants i de la professora de la UPF Àngels Gil i del professor de la Universitat d?Alcalá de Henares Fernando Giner.