Charles Corwin Coward ha impartit la lliçó de cloenda del Màster en Advocacia

Charles Coward, advocat nord-americà i soci fundador honorífic d'Uría Menéndez a Barcelona, ha impartit la lliçó de cloenda d'aquest any del Màster en Advocacia de l'UPF-IDEC i l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona (ICAB).

L'acte que s'ha celebrat al Col·legi d'Advocats de Barcelona (C/Mallorca, 283) el dilluns 16 de juny ha comptat amb la presència del degà, Oriol Rusca i Nadal.

El Màster en Advocacia de l'UPF-IDEC i l'ICAB fa quatre anys que s'imparteix, avançant-se així a l'entrada en vigor a l'octubre de 2011 de la Llei 34/2006 que regula l'accés a la professió d'advocat. El programa està organizat conjuntament  amb el Col·legi d'Advocats de Barcelona i compta amb el suport dels principals despatxos professionals de Catalunya, quatre dels quals (Cuatrecasas, Gonçalves Pereira, Garrigues, Uría Menéndez, Baker & McKenzie i Roca Junyent) formen part del seu consell acadèmic i contribueixen a definir l'estructura i els continguts, a més d'implicar especialment en la formació dels estudiants. Aquest any són gairebé 150 els alumnes que han cursat el màster.

La conferència de Coward s'ha titulat 'Vents de Canvi en l'Exercici de l'Advocacia'.

En el seu exercici com a advocat, Coward ha participat en gran varietat d'operacions, encara que la seva pràctica se centra en el Dret immobiliari i el finançament de grans projectes immobiliaris. En aquest camp ha coordinat diverses operacions de gran rellevància en el mercat espanyol.

Els principals directoris jurídics internacionals (IFLR, European Legal Experts, International Who's Who of Lawyers, etc.) El consideren com un advocat destacat a Espanya en àrees de govern corporatiu, fusions i adquisicions i immobiliari.

Durant l'acte han intervingut les estudiants Nina Lamuela i Tamara Peyretó.