Actes de lliurament de títols internacionals (Argentina, Colòmbia, Mèxic, Equador, Santiago)

L'IDEC-Universitat Pompeu Fabra ha organitzat actes de graduació en alguns països d'Amèrica Llatina per poder entregar lliurar als alumnes de la promoció 2009-10 que no van poder ser presents en l'acte de graduació celebrat a Barcelona el passat 22 de novembre. El lliurament de diplomes a Bogotà va tenir lloc el passat 3 de novembre a la seu de la Fundación Carolina en presència de la directora executiva de la Fundación Carolina a Colòmbia, Adela Morales; de la directora executiva de la Unitat d'Empresa de l'IDEC, Lourdes Pérez; i de Fausto Valencia com a representant de l'Associació d'Antics Alumnes de l'IDEC. D'igual manera, el passat 1 de desembre es va celebrar, a la seu del Centre Català a Santiago, l'entrega de diplomes als titulats de Xile en presència del professor Joan Francesc Cánovas i, a la ciutat de Quito, Fausto Valencia va fer entrega dels diplomes als graduats de l'Equador el dia 9 de desembre. A Buenos Aires, l'entrega de diplomes va tenir lloc el passat 7 de desembre, en què van participar els alumnes argentins titulats en programes impartits a Barcelona i els alumnes de la tercera edició del Programa de postgrau de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental. L'acte es va celebrar a la Delegació de l'IDEC a Buenos Aires i va comptar amb la participació de Lino Barañao, ministre de Ciència, Tecnologia i Innovació Productiva de la República Argentina.