Actes de lliurament de diplomes dels màsters i programes de postgrau 2005-2006 de l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra

La lliçó inaugural del Màster en Dret Immobiliari la va dictar el Sr. Casimiro Iglesias, director general de Planificació i Coordinació Territorial del Ministeri de Foment (24 d\'octubre).

L\'àrea de Dret i Administració Pública va comptar com a conferenciant amb el Sr. Juli Ponce, director de l\'Escola d\'Administració Pública de Catalunya (EAPC-13 de novembre).

L\'àrea de Direcció i Gestió de l\'Empresa va comptar amb la presència del Sr. Josep Maria Vila, director general d\'Indra (20 de novembre).

Per a l\'àrea de Comunicació, Gestió Cultural i Llenguatge i Traducció el conferenciant va ser Javier Aparicio, director del Màster en Edició de l\'IDEC (27 de novembre).

L\'àrea d\'Economia, Comptabilitat i Finances va comptar amb el Sr. Ramon Adell, president de l\'Asociación Española de Directivos, AED, (30 de novembre).