Actes de Graduació dels programes 2006-2007

Al llarg dels mesos d\'octubre i novembre han tingut lloc els actes de lliurament de diplomes dels màsters i diplomes de postgrau que van configurar la programació 2006-2007 de l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra.

El 8 d\'octubre el Màster en Dret Immobiliari va lliurar els seus diplomes i va comptar amb la presència de l?Oriol Nel.lo, secretari general de Planificació Territorial de la Generalitat de Catalunya.

El 5 de novembre va tenir lloc l\'acte de graduació dels participants de tots els programes de les àrees Direcció i Gestió de l\'Empresa. Com a convidat va assistir-hi Manel Adell, director general de Desigual.

El 12 de novembre es van lliurar els títols dels programes de l\'àrea de Dret i Administració Pública. La conferència va córrer a càrrec del notari Antonio Bosch.

El 15 de novembre Javier Murillo, director general d?Adeslas, va lliurar els diplomes als participants de l?àrea d?Economia, Comptabilitat i Finances.

El mateix dia 15, en un acte a Madrid, es van lliurar els títols del Màster en Administració i Direcció de Serveis Sanitaris, realitzat conjuntament amb la Fundació Gaspar Casal.

El 26 de novembre l?àrea de Comunicació, Gestió Cultural i Llenguatge i Traducció va comptar amb la presència de Josep Bargalló, director de l\'Institut Ramon Llull.

El dia 6 de desembre es van lliurar els títols dels graduats del Màster en Documental de Creació. L?acte va comptar amb la presència del director de Cahiers du Cinéma España, Carlos F. Heredero, historiador i crític de cinema.