Albert Castellón apadrina la promoció 2014 de la UPF Barcelona School of Management

L'acte de graduació de la promoció 2014 dels màsters i postgraus de la UPF Barcelona School of Management, l’escola de negocis de la Universitat Pompeu Fabra, se celebrarà enguany el proper 7 de juliol a partir de les 19.00 hores al Campus de Ciutadella. A l'acte estan convocats tots els estudiants dels màsters i postgraus d'aquest any per participar en una cerimònia oficial que serveix de reconeixement als estudiants que han completat els requisits acadèmics del seu programa i, per tant, s'han fet mereixedors del títol acadèmic que atorga la institució.

L'acte comptarà amb la presència de les autoritats acadèmiques i estarà presidit pel rector Jaume Casals, que ha convidat al directiu Albert Castellón perquè actuï de padrí de la promoció i pronunciï la lliçó de graduació. Albert Castellón és llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i compta amb un Executive MBA. Ha treballat per Unilever com a Product Manager en marques com La Casera i Pepsi, ha dirigit projectes d’hostaleria i ha estat els últims 10 anys el director general de Moritz, éssent l’artífex principal del rellançament de la marca.  Actualment, segueix vinculat a Moritz però compta amb nous projectes empresarials.

L'acte està patrocinat pel RACC i en el decurs de la gala, els alumnes, acompanyats dels seus familiars i amics, rebran el seu diploma commemoratiu en una cerimònia entre acadèmica i festiva que conclourà amb una sessió de còctel al pati del Campus de Ciutadella.

19.00 - 19.30 hores. Benvinguda i recepció dels assistents.

19.30 hores. Tancament de portes i inici de l'Acte de Graduació.

• Lliçó de graduació.

• Lliurament dels documents commemoratius.

• Paraules a càrrec del Rector de la Universitat Pompeu Fabra, Dr Jaume Casals.

• Cloenda de l'acte.