Neus Ballús apadrina la promoció 2014 de l'UPF-IDEC

L'acte de graduació de la promoció 2014 dels màsters i postgraus de l'UPF-IDEC, l'Institut d'Educació Contínua de la Universitat Pompeu Fabra, se celebrarà enguany el proper 8 de juliol a partir de les 19.00 hores al Campus de Ciutadella. A l'acte estan convocats tots els estudiants dels màsters i postgraus d'aquest any per participar en una cerimònia oficial que serveix de reconeixement als estudiants que han completat els requisits acadèmics del seu programa i, per tant, s'han fet mereixedors del títol acadèmic que atorga la institució.

L'acte comptarà amb la presència de les autoritats acadèmiques i estarà presidit pel rector Jaume Casals, que ha convidat a la directora Neus Ballús, exalumna del Màster en Documental de Creació de l'UPF-IDEC, perquè actuï de padrina de la promoció i pronunciï la lliçó de graduació. Neus Ballús és directora i guionista de cinema i productora audiovisual. Es va llicenciar en Comunicació Audiovisual i va realitzar en el UPF-IDEC el màster en Documental de Creació, a qui segueix estretament vinculada. La seva primera pel·lícula, La Plaga, ha estat aquest any mereixedora de reconeguts premis en festivals de cinema i entitats nacionals i internacionals, entre ells, els Premis Goya i Gaudí.

L'acte està patrocinat pel RACC i en el decurs de la gala, els alumnes, acompanyats dels seus familiars i amics, rebran el seu diploma commemoratiu en una cerimònia entre acadèmica i festiva que conclourà amb una sessió de còctel al pati del Campus de Ciutadella.

19.00 - 19.30 hores. Benvinguda i recepció dels assistents.

19.30 hores. Tancament de portes i inici de l'Acte de Graduació.

• Lliçó de graduació.

• Lliurament dels documents commemoratius *.

• Paraules a càrrec del Rector de la Universitat Pompeu Fabra, Dr Jaume Casals.

• Cloenda de l'acte.