Acte d'entrega de diplomes del Màster en Estudis Territorials i Urbanístics

El dilluns 21 de gener es va inaugurar la vuitena edició del Màster Professional d\'Estudis Territorials i Urbanístics, organitzat conjuntament per la Universitat Pompeu Fabra, l?Escola d?Administració Pública de Catalunya i la Universitat Politècnica de Catalunya. A la cerimònia també es van lliurar els diplomes als participants graduats en edicions anteriors. L?acte va estar presidit pel director de l\'Escola d\'Administració Pública de Catalunya, Carles Ramió Matas. La mesa estava formada també per Josep Bernis, director del màster; Pau Nobell, president de l\'Agrupació Catalana de Tècnics Urbanistes, i Pau Verrié, director general de l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra. La conferència inaugural \"La ciutat infinita\", va anar a càrrec d\'Andreu Ulied Seguí, doctor enginyer per la UPC i soci fundador de la consultoria Mcrit.