Acte de Networking MBA full time

El dia 7 de maig va tenir lloc a l\'IDEC una sessió de network amb els participants i antics alumnes del programa MBA full time. La sessió va estar organitzada pel Servei de Carreres Professionals i l\'Associació d\'Antics Alumnes.

La sessió es va obrir amb la ponència \\\\\\\"Best Opportunities for an MBA\\\\\\\", de Yann Rambousek i Martina Soler de Cátenon, sobre les oportunitats professionals per als nous col?lectius de graduats MBA en el mercat laboral internacional. A continuació Mikaela Ekholm i Carla Crespo, graduades MBA full time de la 4a promoció, varem exposar les seves experiències com a joves professionals treballant a Barcelona. L\'acte es va tancar amb un cocktail on els assistents varen poder posar en pràctica el network.