Acte de graduació del Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental a Buenos Aires

El passat 29 de novembre es va celebrar l'acte de graduació dels alumnes de la 4ª edició del Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental que s'imparteix a la seu de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra de Buenos Aires.
Els 33 titulats d'aquesta edició van rebre els seus títols de mans de Daniel Vitali , representant de l'IDEC-UPF a l'Argentina, Vladimir de Semir , director del postgrau, Marta Rovira , directora del CONICET, Javier Gutiérrez , conseller d'educació d'Espanya a l'Argentina i Rafael Estavella , ambaixador d'Espanya a l'Argentina.

Van participar en l'acte els representants de les institucions co-organitzadores del programa i el delegat de la Generalitat de Catalunya a l'Argentina, Jordi Font, a més de representants d'institucions i empreses vinculades a l'IDEC-UPF.

Per a més informació, podeu veure el reportatge sobre el postgrau que TN Ciencia va emetre els dies 26 i 27 de novembre aquí.