Acte de Graduació de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra a l'Argentina

El passat 11 de desembre es va celebrar l'Acte de graduació de la 5a. edició del Programa de postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental  i de la 1a. edició del Programa de postgrau en Periodisme Digital a la seu d'Argentina de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra.

L'acte va ser presidit per Daniel Vitali, (delegat de l’IDEC-UPF a Argentina), Luis Lelpi (Director Executiu de Fundació Institut Leloir), Victoria Mendizábal (Coordinadora Acadèmica de Comunicació Científica) i Milena Zapata (Productora General de Telenoche, Artear i professora de Periodisme Digital).

Els participants dels programes Gabriela Acosta i Diego Huberman van actuar com a representants dels graduats i van expressar la seva  satisfacció per la formació rebuda al llarg del curs.

En el moment de lliurament de títols es va sumar Carlos d'Elia (Gerent de Notícies d’ ARTEAR) i també Joan Francesc Canovas i Eva Domínguez (Director i professora respectivament del Programa de postgrau de Periodisme Digital) que van felicitar mitjançant vídeo conferencia als graduats.