Acte de commemoració del 75è. Aniversari de l'Institut-Escola de la Generalitat de Catalunya a l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra

El passat 20 de març, dins dels actes d?homenatge a Pompeu Fabra, el rector de la UPF, Josep Joan Moreso, i el conseller d?Educació de la Generalitat de Catalunya, Ernest Maragall, van presidir l?acte de commemoració del 75è. aniversari de la creació de l?Institut-Escola de la Generalitat de Catalunya a l?auditori de l?IDEC.

L?acte va comptar amb la participació del professor del Departament d?Humanitats de la UPF Jaume Claret, amb la conferència ?De súbdits a ciutadans. El projecte educatiu de la Segona República?, i amb les intervencions de Ramon Sugranyes, antic professor de l?Institut-Escola, i de Josep M. Ainaud de Lasarte, Oriol Casasses i M. Rosa Ventosa, antics alumnes del centre.

El conseller d?Educació va agrair personalment la presència i les intervencions dels membres de l?Institut-Escola i va recordar que l?Institut-Escola va representar i representa la Catalunya de l?esperança i l?Espanya de les llibertats.