Acte de benvinguda als primers estudiants del curs acadèmic 2015/16

• La directora general, Carme Martinell, i el degà de la institució, Daniel Serra, van donar la benvinguda als participants dels primers màsters i postgraus a iniciar l'activitat acadèmica

Aquest dilluns 21 de setembre s’ha donat el tret de sortida al curs acadèmic 2015/16 amb l’acte de benvinguda als primers estudiants de màsters i postgraus corresponents als màsters en Direcció i Gestió de l’Esport, Màrqueting , Màrqueting Directe i Digital, Màrqueting Farmacèutic i Creació de Videojocs, que han estat els primers a iniciar l’activitat acadèmica. ‘Estem orgullosos que hagueu escollit la Universitat Pompeu Fabra per continuar desenvolupant-vos en la vostra carrera professional’, els va dir la directora general, Carme Martinell.

Per la seva banda, el degà de la UPF Barcelona School of Management, Daniel Serra, va presentar-los els respectius directors acadèmics i va pronunciar una lliçó sobre la complexitat dels temps actuals i els grans reptes que depara al futur de les empreses i els nous professionals. ‘El Big Data és el gran repte de les empreses i les organitzacions del nostre país’  va afirmar, tot recordant que la gran quantitat de dades que existeixen avui permet desenvolupar models quantitatius i analítics al món empresarial en pro de la productivitat’.  Precisament aquest management científic, crític i analític és la contribució que la Universitat Pompeu Fabra vol aportar als diferents profesionales que es formin en aquesta institució.

L’acte va comptar també amb informació dels serveis i el suport que els estudiants poden obtenir del Departament de Carreres Professionals i Gestió Acadèmica i va cloure en una sessió de networking on els alumnes es van poder conèixer entre ells i intercanviar les primeres impressions amb els seus directors i coordinadors acadèmics.

La UPF Barcelona School of Management comta amb més de 50 programes de formació superior relacionats amb els tres àmbits de coneixement en què s'ha especialitzat la Universitat Pompeu Fabra: les ciències socials i humanes, les ciències de la salut i de la vida i les ciències de la comunicació i les tecnologies de la informació.

Vídeo amb informació pràctica per l'estudiant: