Acord per desenvolupar la formació executiva en l’àmbit del negoci de la música

La UPF Barcelona School of Management i IMB International Music Business School han  tancat un acord de col•laboració per oferir una solució integral de formació en l’àmbit del management del negoci de la música. Amb l’aval acadèmic de la UPF Barcelona School of Management, IMB International Music Business School impartirà formació executiva especialitzada en tot el que envolta el negoci de la música.

IMB International Music Business School és la nova escola de formació executiva que, mitjançant una metodologia híbrida (online i offline) i modular, desenvoluparà cursos intensius i especialitzats en diferents continguts i formats en relació al negoci de la música: des de l’organització de festivals, a tot el que té relació amb la música en viu, la música gravada, la comunicació, la gestió d’artistes i les múltiples oportunitats de negoci que envolten al món de la música.

Els primers programes que s’oferiran tindran format de Masterclass i Pla d’Acció, i estaran integrats a dos dels set itineraris de coneixement. Concretament, dins la Primavera Sound School, la plataforma de formació creada conjuntament amb Primavera Sound per tot el que fa referència a la música en directe; i dins l’itinerari de Global Music Business

La direcció d’aquesta escola anirà a càrrec de Jaume Colomer i David Loscos, creador i director del Postgrau en Gestió del Negoci de la Música de la UPF Barcelona School of Management, un programa pioner en llengua castellana sobre el negoci de la música pel qual, al llarg de 13 edicions, han passat més de 450 alumnes, i la majoria (67,48%) treballa en el sector. La relació amb el sector es visualitza també amb el nombre de convenis de pràctiques professionals: prop de 400 convenis de pràctiques amb més de 80 empreses del sector. La UPF Barcelona School of Management es converteix ara en el partner acadèmic natural d’IMB International Music Business School i posa de relleu la importància del negoci de la música com àrea de formació idònia per desenvolupar competències en l’àmbit del  management des d’una vessant transversal i interdisciplinar.