Acord entre la UPF Barcelona School of Management, CISI i CaixaBank per concedir el certificat financer internacional

La UPF Barcelona School of Management, la certificadora CISI i CaixaBank han signat un acord mitjançant el qual els empleats de CaixaBank que cursin i superin els programes en Assessorament Financer que imparteix l'escola de negocis de la Pompeu Fabra rebran la doble certificació: el diploma de la UPF i el Certificate in Wealth Management de CISI.

La signatura de l'acord ha comptat amb el director general adjunt i director de Recursos Humans de CaixaBank, Francesc Xavier Coll Escursell, el CEO de CISI, Simon Culhane i la directora general de la Fundació Privada Institut de Formació Contínua de la UPF; Carme Martinell.

Aquests cursos, adreçats als directors i gestors de banca personal, tenen dos anys de durada. En acabar, els graduats obtindran la doble titulació, el que suposa un major reconeixement per als empleats de CaixaBank i acredita la qualitat i l’excel·lència formativa dels cursos que imparteix la UPF Barcelona School of Management en programes a mida per empreses com CaixaBank.

Actualment, més de 5.000 directors i gestors de banca personal de CaixaBank estan realitzant aquest curs impartit per la UPF Barcelona School of Management i s'examinaran el proper mes de novembre. El Certificate in Wealth Management del CISI és una certificació internacional reconeguda pel regulador Britànic de Serveis Financers (FSA) que acredita el coneixement tècnic i fonamentatda en l'àrea de la banca i les finances europees. De fet, l'acord assolit amb CaixaBank i la UPF Barcelona School of Management amb CISI suposa la consolidació d'aquesta certificadora internacional en el mercat financer espanyol, anticipant-se així a l'anunciada figura de regulador únic europeu i les exigències regulatòries de la Unió Bancària.

La UPF Barcelona School of Management porta ja anys col·laborant amb CISI i l'Institut Financer (IFA), el seu Acredited Training Provider a Espanya, fet que permet també als alumnes del Màster en Banca i Finances accedir també a la certificació internacional. No obstant, els alumnes han de superar una prova addicional de CISI després de cursar el màster.