ACE Traductores i la Universitat del País Basc organitzen la trobada El ojo de Polisemo VIII

Olivia de Miguel, directora del Màster en Traducció Literària i Audiovisual i vicepresidenta d’ACE Traductores, assistirà a l'esdeveniment El ojo de Polisemo VIII: La traducción es la lengua de Europa. Lenguas, literaturas y mercados,  que se celebrarà del 5 al 7 de maig.

Organitzat per ACE Traductors i la Universitat del País Basc a Vitòria Gasteiz, aquesta trobada universitària-professional de la traducció literària arriba aquest any a la seva 8a edició. Es tracta d'un espai d'intercanvi d'experiències i coneixements en el qual participen professionals de la traducció literària, professionals de l'ensenyament de la traducció i universitaris que desitgen dedicar-se a l'àmbit de la traducció.
Accedeix al programa i inscriu-te aquí.