Uns 700 empleats de CaixaBank realitzen l'examen de Postgrau en Assessorament Financer i el CISI

Uns 700 directors d'oficines i gestors de banca personal de CaixaBank es van presentar, el passat dijous 26 de novembre, a l'examen del Postgrau en Assessorament Financer per tal d’obtenir tant el diploma de postgrau en Assessorament Financer de la Universitat Pompeu Fabra com el Certificate in Wealth Management d'CISI, un dels certificats internacionals de més prestigi en el sector financer.

Oferir el millor servei als clients

L'objectiu d'aquesta iniciativa de formació educativa dissenyada per la UPF Barcelona School of Management per a CaixaBank és que els directors d'oficines i gestors de banca personal de CaixaBank ofereixin el millor servei als clients i contribuir així a consolidar la seva confiança. D'aquesta manera, CaixaBank s'anticipa a les exigències regulatòries europees que es produiran amb l'entrada en funcionament de la Unió Bancària i es converteix en la primera entitat financera espanyola que certifica la formació dels seus empleats amb un diploma de postgrau universitari en Assessorament Financer i amb un certificat internacional de gran prestigi en el sector financer.

Doble certificació

CaixaBank va aconseguir un acord amb la UPF i el CISI perquè les dues institucions certifiquessin la formació dels empleats de l'entitat financera després d'un únic i exigent examen, d'acord amb les normes europees en formació especialitzada per als empleats de banca. El diploma en Assessorament Financer de la UPF és un programa de 30 crèdits ECTS (European Credit Transder System), que la UPF ofereix a mida per CaixaBank a través de la seva escola de negocis, la UPF Barcelona School of Management.

Per la seva banda, el Certificate in Wealth Management és un segell d'excel·lència del CISI, organització acreditada pel màxim organisme regulador a Europa, la Financial Conduct Authority, i principal referent del sector financer a nivell mundial.

La UPF Barcelona School of Management és l'escola de management de la Universitat Pompeu Fabra, la primera universitat espanyola que apareix al rànquing mundial del Times Higher Education (THE). La UPF Barcelona School of Management porta ja anys col·laborant amb CISI, fet que acredita la qualitat i excel·lència formativa dels cursos que imparteix.