Tres màsters de l’UPF-IDEC presents al rànquing del diari “El Mundo”

El Màster en Polítiques Públiques i Socials, el Màster en Documental de Creació i el Màster en Direcció de Comunicació, tots tres impartits per l’UPF-IDEC, han estat seleccionats pel Rànquing 250 que publica cada any diari El Mundo.

El Màster en Polítiques Públiques i Socials, dirigit per Vicenç Navarro, repeteix 2a posició en la categoria Ciències Polítiques i de l’Administració. El Màster en Documental de Creació, dirigit per Jordi Balló, entra a la 4a posició en la categoria Audiovisual, i el Màster en Direcció de Comunicació, entra en 5a posició en la categoria Empresa Informativa.

Per a la seva elaboració, el mitjà ha analitzat 1.200 programes de postgrau pertanyents a 50 especialitats, de les quals s'han escollit les cinc millors institucions de l'Estat espanyol on s'imparteixen, xifra que suma un total de 250 màsters. Per portar a terme aquest rànquing, s'han tingut en compte 25 criteris, repartits en cinc apartats: demanda de màster, recursos humans, pla d'estudis, resultats i mitjans materials. Així mateix s'ha comptat amb l'opinió de més de 500 docents, empreses col·laboradores i antics alumnes.