Salvador Alsius, padrí de la promoció 2015, desitja bona travessia als graduats

La UPF Barcelona School of Management va celebrar el 7 de juliol l’acte de graduació de la promoció 2015 al Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra. L'acte de graduació va reunir al voltant de 1.500 persones entre graduats, familiars i professors i va tenir com a convidat al periodista i professor de la UPF, Salvador Alsius, qui va apadrinar a la promoció de graduats d'aquest any. La graduació també es va poder seguir en directe a través d’streaminig i per les xarxes socials amb l’etiqueta #graduacio2015

L'acte va estar presidit pel rector de la UPF, Jaume Casals, qui va estar acompanyat a la taula presidencial per la vicerectora de la UPF, la doctora Mireia Trenchs, la presidenta del Consell social de la UPF, Núria Basi, i la directora general de la Fundació Institut d'Educació Contínua, Carme Martinell.

Salvador Alsius, va pronunciar la lliçó “La domesticació de l’atzar” que situava l’atzar al rovell de l’ou de la ciència i de la metafísica. I va seguir afirmant que l’atzar també havia contribuït a que ells, com alumnes, cursessin un màster o un postgrau a la UPF. En una mostra de transversalitat, Alsius va incorporar al seu discurs la literatura a través del poema d’Ausiàs March “Veles i Vents”. “Espero que el curs que heu fet a la UPF sigui per a vosaltres almenys com una part del velam de la vostra embarcació”, va desitjar el padrí de la promoció 2015 als alumnes al que va desitjar bona travessia.

El rector de la UPF, el doctor Jaume Casals, va felicitar tots els graduats de l'UPF Barcelona School of Management, desitjant-los grans èxits en el seu futur professional.

L'acte, presentat pels ex-alumnes del Postgrau en Locució, Javier Príncep i Anna Albareda, va servir perquè els graduats rebessin el seu diploma commemoratiu de la mà dels directors acadèmics i va comptar amb moments emotius com el vídeo El coneixement com a actitud o els vídeos dels testimonials dels alumnes. La celebració va acabar en els pòrtics del pati de l'edifici Jaume I de la Universitat, on els assistents van gaudir d'un còctel de comiat.

Vídeo de la Promoció 2015 #graduacio2015

Fotos Graduació 2015