Ramón Bueno Tizón, graduat en Creació Literària, publica a Espanya “La mujer ajena”

Ramón Bueno Tizón (1973), graduat en el Màster en Creació Literària de l'UPF-IDEC, acaba de publicar a Espanya“La mujer ajena”. L'autor entrellaça onze històries de persones orfes, perdudes en ciutats inhòspites, amb la dona com a fil conductor. Històries que l'autor contextualitza a Lima, la seva ciutat natal, però amb salts espai-temporals.
Després de graduar-se en Dret i Ciències Polítiques per la Universitat de Lima, va realitzar un Màster en Lleis per la Universitat de Florida i l'any 2012-2013 va cursar el Màster en Creació Literària. Ha treballat com a advocat i periodista hípic a Perú i ha estat columnista d'opinió a la pàgina web Perú Liberal.
És autor de la col·lecció de contes Los días tan largos (Solar, 2006) i un relat seu ha estat seleccionat per formar part de Emergencias, doce cuentos iberoamericanos (Candaya, 2013). La mujer ajena és el seu primer llibre publicat a Espanya.