RRPP, Esdeveniments i Protocol, el bloc del Màster en Protocol i Relacions Públiques

Os convidem a conèixer el nostre bloc de Protocol i Relacions Públiques, un espai on els alumnes del Máster en Protocol i Relacionas Públiques de l’UPF-IDEC publicaran els continguts d’algunes de les sessions del programa.

Fidels a l’essència de l’UPF-IDEC, l’ADN d’aquest bloc és l’esperit col·laboratiu i el foment del debat en el marc del màster. Per això, els continguts són generats pels mateixos alumnes del màster.

En el bloc hi trobareu informació de les sessions del màster que tracten sobre comunicació digital, comunicació interna, crisis i gabinets de premsa, gestió d’esdeveniments, protocol, relaciones institucionals i relacions públiques.

També podeu seguir-nos a través del twitter @rrpp_idec

Blog Máster en Protocolo y RRPP