Professors del Màster Universitari en Arts Digitals participen en les Jornades Escena Digital ViSet

Una iniciativa promoguda per Koniclab  en el marc del programa d'activitat del Projecte Europeu ViSet, seleccionat a la convocatòria Europa Creativa – Cultura

Kònic thtr, plataforma artística reconeguda internacionalment com a pionera en la utilització i la incorporació de tecnologia interactiva en els  projectes de creació, organitza les Jornades d'Escena Digital VISet.

L'objectiu de les jornades és crear un espai de reflexió entorn del futur de les arts escèniques i dels nous escenaris generats pel desenvolupament de les noves tecnologies. Narcís Parés, Carles Sora i Martí Sanchez Fibla, professors del Màster Universitari en Arts Digitals, participaran en les següents conferències que se celebraran a l'Auditori de l'Institut del Teatre.

“Las Imágenes Espejo del Teatro Digital”
Dimecres 13 de maig de 16.00 a 17.00 h
Analitzarem algunes de les noves configuracions que la imatge digital ofereix a la creació teatral.
A càrrec de: Carles Sora, DigiDoc. UPF

Presentació de projectes i debat
Dijous 14 de maig de 10.00 – 12.00 h
Presentació de diferents projectes d'escena, nous mitjans, interactivitat, robòtica i mapping.
Ponents:
Xavi Gibert i Omar Álvarez, Projecte TELENOIKA
Óscar Sol, Projecte TRINITY
Martí Sánchez Fibla, Projecte TEATRONIKA

Cognició, art i societat
Dijous 14 de maig de 16.00 – 17.00 h
Coneixerem dos projectes que es construeixen entorn de l'art, la ciència, la tecnologia i la societat.
Ponents:
Narcís Parés, UPF
Paolo Servi, Estudi Anughea

Més informació al bloc dels programes de Creació Digital de l’UPF-IDEC