Presentació projectes finals del Màster en Creació de Videojocs

Ahir 26 de novembre, els participants del Màster en Creació de Videojocs van presentar els projectes fi del màster realitzats al llarg de l'any.
El director del màster i CEO de Novarama, Dani Sánchez-Crespo, va obrir l'acte destacant els èxits aconseguits pel màster, que s'ha convertit ja en un referent per a la indústria. Prova d'això són les més de 200 persones que van assistir a l'acte entre alumnes i ex-alumnes del màster, estudiants i professionals de la indústria, que veuen en la presentació una cita per descobrir els nous talents i les idees innovadores que any rere any surten del màster.
El programa va ser creat fa més de 13 anys, i des de llavors els seus continguts s'han renovat anualment. Sánchez-Crespo va indicar que “La filosofia del màster és amplificar el talent dels estudiants”.
En aquesta edició, els 26 alumnes s'han dividit en 4 equips de treball formats per dissenyadors i artistes per dur a terme el procés de desenvolupament i creació d'un videojoc: des de la seva conceptualització i disseny fins a la seva programació. Les creacions d’aquest any són Daisho, Slum Junk, Loa i The Last Breath.

Daisho
Un joc de combat i habilitat en el qual el protagonista ha de superar puzles, paranys i brutals combats a espasa. Ha estat creat pels artistes Guillermo Márquez Álvarez, Joaquín Verdú Moreno, Javier Quintana Rojo; i pels programadors Iván Florencio Insulsa Méndez, Marc Gironés Dezsènyi i Ciro Montenegro Dios. L'equip ja ha creat la seva pàgina de Facebook on podreu seguir l'evolució d'aquest joc independent que ha creat el seu propi motor de joc.
Slam Junk!
Un joc H&S (Hack and Slash) de plataformes i puzles en el qual el teu avatar és un Cyborg. Els artistas d’aquest grup són Raúl A. Calderón España, Alberto Esteban Pérez i Javier Untoria Zúñiga. Els programadors: Francisco Javier Carrascosa Malagón, Antonio Castelli Llinas i José Antonio Cid Montero Junts formen  Six Gears.
Loa
Un joc d'exploració i infiltració que es desenvolupa en una casa del terror. Els set creadors d'aquest joc, quatre programadors- Alejandro Yepes Serrano, Eduard Castany Sanromà, Javier Rei Neira i Pablo Ruiz González- i tres artistes –Miriam Corredera Cabeza, Pablo Ruiz González, Vicky Marcó i Soler i Xavier Peyro Ripoll- brinden al jugador la màgia com a arma per defensar-se dels nens dominats per Bokor, el poderós sacerdot vudú.
En aquest món coneixeràs als Lloa, esperits mediadors entre nosaltres i el gran déu Bondye, que 'ajuden lliurant-te la màgia en forma d'un ninot vudú amb el qual podràs sobreviure usant tot el seu poder.
Last Breath
Ambientat en l'època Victoriana, el jugador pren el control de la Mort. La seva comesa: esbiaixar la vida d'aquells personatges que mereixen morir sense que això afecti a la destinació dels altres. L'equip de Last Breath està format per sis estudiants: Alejandro del Àguila García, David Osuna Pimàs, Samuel Jarque Abizanda, programadors, i Daniel Rodríguez García, Jaime Ferrer Colom i Pau Treserra Roca, artistes.