Premi Ciutat de Barcelona per Marcel·lí Antúnez, professor del Màster Universitari en Arts Digitals

Marcel·lí Antúnez, professor del Màster Universitari en Arts Digitals, ha estat un dels guardonats en l’edició 2014 dels premis ciutat de Barcelona que han recollit la ‘B’ en la categoria d’arts Visuals pel projecte expositiu Sistematurgia que recorre 30 anys de feina en el que no només és autor de les obres sinó també comissari i creador de la museografia.

La Sistematurgia uneix "sistema" i dramatúrgia, i afecta al procés creatiu però també a la representació de les obres. Està composada per elements audiovisuals, interfícies corporals, elements robòtics i mecatrònics que funcionen de manera interactiva al servei del performer o de l’usuari espectador.

Els premis Ciutat de Barcelona reconeixen la creativitat i la innovació en la investigació científica, les arts escèniques i visuals, la música, les lletres, el disseny i l’arquitectura.

Més informació sobre la Sistematurgia al blog digitalmedia

SISTEMATÚRGIA resum catàleg from Marcel·lí Antunez Roca on Vimeo.