Pilar García-Gómez, nova presidenta de l’Associació Espanyola d’Economia de la Salut

Pilar García-Gómez - Màster en Economia de la Salut i del MedicamentLa Junta Directiva de l’Associació Espanyola d’Economia de la Salut (AES) designa a Pilar García-Gómez presidenta de l’associació.

A la reunió de la Junta Directiva d’AES a Pamplona, i coincidint amb la celebració de les XXXIV Jornades d’Economia de la Salut, Pilar García-Gómez ha estat escollida nova Presidenta.

Pilar García-Gómez és professora ajudant a l’Erasmus School of Economics de la University Rotterdam (Holanda), Investigadora del Tinbergen Institute, Membre de Netspar (Network for Studies on Pensions, Aging and Retirement), Investigadora Associada del Centre d’Investigació en Economia de la Salut (UPF-CRES) i coordinadora i professora del Màster online en Economia de la Salut i del Medicament (en anglès) de la UPF Barcelona School of Management.