Oriol Amat escollit membre del Consell Assessor de l’Observatori de Pimec

Oriol AmatEl catedràtic de la Universitat Pompeu Fabra i professor de diversos màsters de la UPF Barcelona School of Management, Oriol Amat, és un dels professionals que conformen el nou Consell Assessor de l’Observatori de la Pimec. L’objectiu de l’Observatori és avaluar l’activitat del departament de la patronal i realitzar propostes per enfortir el teixit productiu català.

A més d’Oriol Amat, el Consell Assessor de l’Observatori de Pimec està format per professionals de prestigi com Joan B. Casas, degà del Col·legi d’Economistes de Catalunya; David Coll, empresari de UPB Genetic World; Cèsar Molins, empresari d’Ames; i Joan Vila, empresari de LC Paper, a més del president de Pimec, Josep González.

Oriol Amat és catedràtic d’economia financera i comptabilitat de la UPF i Conseller de la Comissió Nacional del Mercat de Valors. Més informació