Oberta la primera convocatòria del premi al millor Treball de Final de Grau en l'àmbit de les TIC

El Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de la Universitat Pompeu Fabra convoca el I Premi al millor Treball Final de Grau (TFG) en Tecnologies de la Informació i les Comunicacions en les àrees directament relacionades amb els seus màsters de recerca en tecnologies de la informació i les comunicacions.

Candidats: Estudiants de qualsevol nacionalitat que hagin presentat la seva TFG en el curs acadèmic 2013-14 o tinguin previst presentar-lo en el curs acadèmic 2014-15 en un centre universitari espanyol, públic o privat.

Termini de presentació: fins al 30 d'abril 2015

Premis: Es concedirà un premi d'1.000 euros i matrícula gratuïta al programa participant d'aquest premi que el/la candidata/a faig seleccionat en la sol·licitud (en cas de ser admès/a).

Participants UPF-IDEC i UPF Barcelona School of Management: Pel seu perfil, la convocatòria pot ser d'interès per als participants o futurs participants del Màster Universitari en Arts DigitalsMàster en Creació de Videojocs de l’UPF-IDEC i del Master of Science in IT Strategic Management de la UPF Barcelona School of Management.

Més informació a les bases del premi.