Nou Postgrau en Direcció Bancària a Andorra

La Universitat d’Andorra (UdA), l’Associació de Bancs Andorrans i la Barcelona School of Management han signat un acord per a la posada en marxa del Programa de postgrau de Direcció Bancària que s’impartirà a Andorra.

El programa es dirigeix als professionals que volen preparar-se per als nous reptes

del sector bancari i financer i s’imparteix en una metodologia semipresencial. Aquesta metodologia combina les classes lectives presencials amb el seguiment tutoritzat, a través del campus virtual de la Barcelona School of Management, i el treball individual de l’estudiant.

El programa té un valor acadèmic de 30 ECTS  i es desenvoluparà de gener a desembre del 2013.

Es contemplen 118 hores de classes presencials que s’impartiran a la Universitat d’Andorra els divendres a la tarda (de les 17/18 a les 21h) i els dissabtes al matí (de les 9 a les 14h).

El preu de matrícula és de 2.700 euros i les inscripcions es poden formalitzar al web. Més informació i inscripcions