Neix el blog d'economia i finances Patrimonia

La UPF Barcelona School of Management llança el videoblog patrimonia.bsm.upf.edu dedicat a l'economia i les finances. El professor de la UPF i economista Xavier Puig és el promotor del blog que també compta amb la col·laboració d'alguns dels nostres docents més destacats en l'àmbit de l'economia: Óscar Elvira, Xavier Brun, Gemma Cid, Albert Sagués, Carmen Jover i Miquel Paniol.

El videoblog Patrimonia neix amb vocació de ser una eina de comunicació especialitzada en economia i finances dirigit tot aquell que desitgi informació en aquest àmbit. Patrimonia acollirà els articles, el material didàctic (apunts, presentacions i casos), els vídeos i els llibres dels set autors relacionats amb finances i economia. El contingut central del blog seran els vídeos categoritzats segons siguin videobloc (comentaris dels autors de temes d'actualitat), classes (sessions de formació) o diversos (intervencions en els mitjans). Cada setmana els diferents autors aniran publicant les seves videoblogs en què reflexionessin sobre aspectes econòmics i financers relacionats amb l'actualitat.

Patrimonia

Per al llançament del videoblog Xavier Puig fa una reflexió sobre què fer amb els nostres estalvis, si és millor invertir-los en renda fixa o bé en renda variable.

Coneix els autors de Patrimonia

Xavier Puig
Doctor en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat Pompeu Fabra (UPF), Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona (UB) i Professor titular a la Universitat Pompeu Fabra en el Departament d'Economia i Empresa. Director dels programes "In- company" de banca i finances de la UPF-Barcelona School of Management. Ha estat director de l'Escola Universitària de Ciències Empresarials de la UPF durant el curs 1999-2000 i sotsdirector entre 1996 i 1999. Creador del bloc d'economia i finances Patrimonia.

Òscar Elvira
Doctor en Ciències Econòmiques per la Universitat de Barcelona (UB), llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i Professor associat a la Universitat Pompeu Fabra al Departament d'Economia i Empresa. També és professor en dos centres adscrits a la mateixa UPF, l'Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI) i en els programes de postgrau de la UPF - Barcelona School of Management. Director del Màster Universitari en Banca i Finances de la UPF - Barcelona School of Management.

Xavier Brun
Doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona. Director del Màster en Mercats Financers a la UPF Barcelona School of Management. Gestor de Fons d'Inversió en Solventis, AV.

Gemma Cid
Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra. Posteriorment va cursar el Diploma en Assessorament Financer, obtenint també el diploma ICFA (International Certificate in Financial Advice), títol expedit per l'Institut Financer ANAF i la Securities & Investment Institute (actualment CISI - Chartered Institute for Securities & Investment).

Albert Sagués
Professor associat del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra. Professor del Màster en Fiscalitat de la UPF Barcelona School of Management. Soci de TGG Legal.

Carmen Jover
Facultat d'Economia - UAB, REAF-REGAF, REGISTRE D'ECONOMISTES ASSESSORS FISCALS

Miquel Planiol
Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona. Professor associat del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra. Màster en Direcció Financera i Comptable per la UPF Barcelona School of Management. Professor del Màster Universitari en Direcció Financera, Màster Universitari en Banca i Finances, Màster Universitari en Mercats Financers, Postgrau en Direcció Financera i el Postgrau en Direcció d'empresa de la UPF Barcelona School of Management. Cap de la Unitat de Compliment Normatiu i Gestió de Riscos en GESIURIS ASSET MANAGEMENT, SGIIC, SA.