Marta Pujol, graduada en el Master of Science in IT Strategic Management, inicia la seva carrera professional a Nestlé

Després d’haver realitzat les pràctiques professionals a Nestlé, Marta Pujol Olivares, graduada en el Master of Science in IT Strategic Management, ha estat contractada per ocupar el lloc de Category Channel Sales Development (CCSD) en la Divisió Infant Nutrition Nestlé.

Explica que aquesta feina és molt ambiciosa per a algú de la seva edat, però el màster “m'ha aportat una base molt sòlida de coneixements i maduresa per treballar en un món cada vegada més competitiu i globalitzat. Em sento molt orgullosa d'haver cursat aquest màster no solament pel seu contingut que és completíssim sinó per l'excel·lent currículum que m'ha proporcionat. Considero que aquest programa és molt complet en tots els aspectes, tant teòrics com a pràctics”.

El Master of Science in IT Strategic Management, impartit completament en anglès, ofereix als estudiants una visió multidisciplinària per aprendre com alinear l'estratègia tecnològica amb l'estratègia de negoci. El programa inclou pràctiques curriculars i excel·lents oportunitats perquè els estudiants entrin en contacte amb el món de l'empresa a través de visites empresarials o fires professionals com la Smart City Expo o el GSMA Mobile World Congress.

Amb el 82% d'estudiants de diferents països, els Masters of Science de la UPF Barcelona School of Management tenen com a objectiu formar a recent graduats i a joves professionals pel management del segle XXI. Aquests programes full-time, impartits 100% en anglès, basen la seva metodologia d'aprenentatge en l'anàlisi de les diferents àrees de coneixement empresarial a través de dades objectives. La seva missió: capacitar als participants per gestionar qualsevol tipus de negoci a partir d'un enfocament internacional.