La start-up A Crowd of Monsters, fundada en el Màster en Creació de Videojocs, tanca la seva 1a ronda d'inversió en 450.000€

L'estudi de videojocs A Crowd of Monsters, fundada en el Màster en Creació de Videojocs, tanca la seva primera ronda d'inversió amb 450.000 euros per al finançament del seu proper projecte, Blues & Bullets. Inveready i Caixa Capital Risc han aportat 300.000 euros i els 150.000 euros restants provenen de la plataforma de crowdfunding  Crowd Angel,  plataforma especialitzada en inversió en startups.

L’estudi explica que  "l'objectiu de la companyia es vol focalitzar en el desenvolupament de videojocs  per capítols”. Vist l'èxit de les sèries de televisió, algunes productores van pensar que aquesta idea podria ser adaptable als videojocs i així mantenir als jugadors enganxats temporalment. És el cas de l'estudi Telltale Games, que va crear una història paral·lela a la sèrie The Walking Dead.

Blues&Bullet és un relat negre estructurat en diferents episodis. El jugador, en la pell d'un detectiu que lluita contra els seus propis dimonis atrapat en una ciutat decadent, haurà de fer front a tirotejos, investigacions tenebroses  i prendre decisions complicades.

A Crowd of Monsters es va fundar  l’any 2011 per participants del Màster en Creació de Videojocs que havien format el seu equip per al desenvolupament del projecte final del màster, The Last Dance. La start-up es va crear amb el suport de la UPF Business Shuttle, un servei per a tots els participants de la Universitat Pompeu Fabra que desitgin iniciar el seu camí professional com a emprenedors. Aquest servei ofereix assessorament en el desenvolupament del pla d'empresa, assessorament financer i de Màrqueting. A més, aquestes start-up poden situar-se als espais d'incubació de la UPF en la seva fase inicial de creixement.