La revista CIHEFE publica els millors reportatges del Màster de Periodisme Esportiu

periodisme esportiu CIHEFETres reportatges realitzats per estudiants del Màster en Periodisme Esportiu per a l’assignatura Cultura Esportiva que imparteix el professor Xavier Garcia Luke han estat escollits pel Centro de Investigaciones de Historia y Estadística de Fútbol Español (CIHEFE) per ser publicats a la seva revista corporativa. Tots els estudiants del Màster elaboren un reportatge de caràcter històric sobre el món de l'esport en el marc de l'assignatura i la revista CIHEHE, membre oficial a Espanya de la International Federation of Football History and Statistics (IFFHS), en publicarà els tres millors.

El primer a ser publicat ha estat El último tango del equipo de José de l'estudiant Ignacio Adán Rosés, que parla del mític Racing Club d'Avellaneda de 1967 en el que es va proclamar campió d’Amèrica i del món pel seu estil de futbol. Els dos treballs restants seran publicats durant els propers mesos.
“La publicació dels treballs és un reconeixement als treballs dels estudiants i a la qualitat dels reportatges que elaboren”, afirma Xavier Garcia.