La UPF Barcelona School of Management visita EBS Business School

Representants de la UPF Barcelona School of Management van assistir els passats 5 i 6 d'octubre a la Setmana Internacional de l’EBS i de l’IESEG, una trobada celebrada a l’EBS Business School (Frankfurt, Alemanya ), organitzada en el marc dels acords acadèmics amb universitats partners per oferir titulacions de doble grau.
La UPF Barcelona School of Management organitza programes de doble grau juntament amb l’EBS Business School (Alemanya) i la RMIT University (Austràlia). De dos anys de durada, els participants dels Masters of Science cursen el primer any a la UPF Barcelona School of Management i el segon any a l’ EBS Business School  o a la  RMIT University. Quan finalitzin el programa, els participants obtindran dues titulacions individuals de màster – una de cada institució. Més informació aquí.