La UPF Barcelona School of Management participarà a la jornada UPFeina

Demà 11 de novembre, la UPF Barcelona School of Management participarà a la jornada UPFeina que se celebrarà al Campus Ciutadella.

Aquesta jornada és un punt de trobada entre els estudiants i els graduats que volen incorporar-se al món laboral i les empreses i institucions que cerquen nous professionals titulats. Els estudiants que ho desitgen podran visitar l’estand de la UPF Barcelona School of Management per informar-se sobre els màsters i programes de postgraus que ofereix la institució esmentada.

La UPFeina promou l'intercanvi de coneixement directe i personal entre els mons acadèmic i laboral i actua com a mitjà de promoció de les entitats participants, a la vegada que facilita la inserció laboral dels estudiants i dels graduats de la Universitat.

Consulta el programa de la UPFeina aquí.