L’UPF-IDEC participarà al Saló del Còmic

Del 16 al 19 d'abril, l'UPF-IDEC estarà present en la 33a edició del  Saló del Còmic de Barcelona que se celebrarà a Fira Barcelona. Es presentaran alguns projectes realitzats en el marc del Màster en Creació de Videojocs, del Màster Universitari en Animació i del Màster Universitari en Arts Digitals.

Màster en Creació de Videojocs

Daisho: Un joc de combat i habilitat en el qual el protagonista ha de superar puzles, paranys i brutals combats amb espases.

Slam Junk!: Un joc H&S (Hack and Slash) de plataformes i puzles en el qual el teu avatar és un Cyborg.

Last Breath: Ambientat en l'època Victoriana, el jugador pren el control de la Mort. El seu objectiu: esbiaixar la vida d'aquells personatges que mereixen morir sense que això afecti la destinació dels altres.

Loa: Un joc d'exploració i d’infiltració que es desenvolupa en una casa del terror.

Màster Universitari en Animació

Mist: Hi ha dies que sembla que tots els nostres problemes es converteixen en un núvol i que no ens deixen veure més enllà dels nostres pensaments. És el cas de Minet, a la qual un dia se li desborden els seus pensaments obligant-la a prendre la decisió d'afrontar-los o simplement deixar-se inundar per ells.

Waiting: Avui és un dia molt especial per a Sophie i està bastant nerviosa, però a mesura que passa el dia va perdent l'esperança... Quant més haurà d'esperar?

Tap or Sway: El públic d'un festival infantil rep amb aplaudiments l'actuació de Monstruo que, inquiet, sembla que aquesta sigui la seva primera vegada en un escenari. De sobte, decideix posar-se a ballar però els nervis li trairan.

Ilustres maleantes: En una caravana aparcada a la meitat del no-res, dos vulgars xoriços es preparen per sortir, com cada dia, a cometre les seves atrocitats. Què estan disposats a fer per robar?

Màster Universitari en Arts Digitals

Gato sin cola (conte interactiu per a nens majors de 3 anys): Un gat molt despistat ha perdut la cua; voleu ajudar-lo a trobar-la? Gato sin cola et convida a recórrer les seves 26 pàgines de camins laberíntics  i divertits personatges.

Ens trobareu a Fira Barcelona, a l’estand número 87 situat al Palau 2 Montjuïc (Avda. Reina Maria Cristina,s/n). A més de conèixer els nostres projectes, podreu parlar amb els nostres alumnes i obtenir més informació dels nostres programes