L’Era Digital centra el nou número del monogràfic Quorum

La setena edició del Quorum és el centre de debat i les reflexions dels professors de la UPF Barcelona School of Management i l'UPF-IDEC sobre l’Era Digital.

L’anomenada revolució digital es diferencia d’altres revolucions anteriors en el fet que no només ha transformat els sistemes de comunicació, sinó que ha canviat també la vida de les persones. Vivim en l’era digital, que ha modificat la creació, la transferència i la utilització del coneixement. Això ha suposat un seguit d’avantatges, com ara la comunicació en temps real i la facilitat d’accés a la informació, però també té una cara fosca, com l’aïllament i la disminució de les relacions interpersonals, els fraus digitals o la pirateria. Aquesta disjuntiva planteja qüestions com les següents: Com ha afectat a la societat aquest canvi? L’ús de les TIC és un avantatge per a les empreses? És positiu tenir accés a la informació a tot arreu i en tot moment?

Totes aquestes preguntes han motivat que el tema del nostre setè monogràfic Quorum sigui l’era digital. En aquest número diferents experts de la UPF Barcelona School of Management i de la UPF-IDEC ofereixen el seu punt de vista sobre l’era digital:

• Albert Banal, Director del Master of Science in Corporate Finance and Banking, UPF Barcelona School of Management
  • Xavier Brun, director del Màster en Mercats Financers, UPF Barcelona School of Management
  • Joan Francesc Cánovas, Director del Màster en Direcció de Comunicació, UPF-IDEC
  • Monika Jiménez, Directora del Màster en Protocol i Relacions Públiques, UPF-IDEC
  • Daniel Serra, degà de la UPF Barcelona School of Management
  • Mari-Carmen Marcos, Directora del Postgrau Màster Universitari Online en UX: en Usabilitat, Disseny d’Interacció i Experiència d’Usuari, UPF-IDEC
  • Joan Ras, Professor d’Innovació i emprenedoria, UPF. Soci i CEO, Induct

Des de Quorum et convidem a llegir-nos i a compartir amb nosaltres la teva veu.