KPMG s'incorpora al Consell Acadèmic del Màster Universitari en Advocacia

KPMG, xarxa global de despatxos de serveis professionals que ofereix serveis d'auditoria, fiscals i d'assessorament financer i de negoci a 156 països, s'incorporarà a partir del proper curs 2014-15 al Consell Acadèmic del Màster Universitari en Advocacia, formació impartida conjuntament per la Universitat Pompeu Fabra i l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona.

El màster compta des de la seva primera edició, al 2010, amb el suport i la participació al Consell Acadèmic del curs dels més prestigiosos despatxos d'advocats de Barcelona (Cuatrecasas Gonçalves Pereira, Garrigues, Roca Junyent, Uría Menéndez i Baker&McKenzie) als quals s'uneix KPMG Abogados, representat per l’advocada Cristina Puigdellívol.

El Màster en Advocacia és un projecte que reuneix a diferents institucions universitàries i professionals, públiques i privades, amb un objectiu comú: proporcionar als graduats en Dret una formació d'excel·lència que, en el nou marc legal, els permeti afrontar amb les màximes garanties d'èxit la seva carrera professional com advocats.

KPMG i UPF-IDEC mantenen des de fa anys una estreta relació, sent el despatx part del Patronat de la Fundació Privada Institut d'Educació Contínua de la Universitat Pompeu Fabra i col·laborant estretament en la formació de professionals als àmbits d'auditoria i assessorament fiscal i financer.