Julio Obelleiro, el jove creador que triomfa arreu del món

Julio Obelleiro, ex alumne del Màster en Creació de Videojocs de la UPF Barcelona School of Management, és un artista espanyol que ha donat la volta al món captivant el públic ensenyant i popularitzant el seu art amb uns treballs que mesclen l’alta tecnologia i la performance. Obelleiro és el cofundador i CEO de Wildbytes, l’agència encarregada de portar a terme projectes artístics interactius com el que van veure milions de persones a Times Square, Nueva YorK.  Aquest jove artista és un emprenedor de tecnologies creatives que dissenya y produeix experiències interactives a gran escala a Europa, Amèrica i Àsia, moltes d’elles punteres en el món de la publicitat i la cultura.

Els seus treballs han estat reconeguts internacionalment sortint amb publicacions com Huffington Post, Forbes, Bloomberg, Time Out New York, Time Warner Cable’s NY1, o Bussiness Week i ha creat experiències interactives per marques com AT&T, National Geographic, Casio, E-ON i les seves obres han estat exposades a galeries i festivals d’arreu del món.