Jaume Puig-Junoy, premiat per l’Associació Espanyola d’Economia de la Salut

Jaume Puig-Junoy Jaume Puig-Junoy, professor titular d'economia i empresa de la UPF, guanya el premi al millor article d'economia de la salut publicat durant l'any 2014 que atorga l’Associació Espanyola d'Economia de la Salut (AES). L'article de Jaume Puig-Junoy i Beatriz González López-Valcárcel es titula ”Launch prices for new pharmaceuticals in the heavily regulated and subsidized Spanish market, 1995–2007”, i es va publicar a la prestigiosa revista Health Policy.

El professor Puig-Junoy és director del Màster Universitari Online en Economia de la Salud i del Medicament (edicions en castellà i anglès) i de diversos programes de l'àrea de la Farmacoeconomia a la UPF Barcelona School of Management.