Jaume Giró, padrí de la promoció 2015, recomana als graduats saber administrar, prudència i elegància

La UPF Barcelona School of Management va celebrar el 6 de juliol l’acte de graduació de la promoció 2015 al Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra. L'acte de graduació va reunir al voltant de 1.500 persones entre graduats, familiars i professors i va tenir com a convidat al director general de la Fundació Bancaria “la Caixa”, Jaume Giró, qui va apadrinar a la promoció de graduats d'aquest any. La graduació també es va poder seguir en directe a través d’streaminig i per les xarxes socials amb l’etiqueta #graduacio2015

L'acte va estar presidit pel rector de la UPF, Jaume Casals, qui va estar acompanyat a la taula presidencial per la vicerectora de la UPF, la doctora Mireia Trenchs, la presidenta del Consell social de la UPF, Núria Basi, i la directora general de la Fundació Institut d'Educació Contínua, Carme Martinell.

Jaume Giró, va iniciar el seu discurs posant l’accent en la potència del llenguatge com a eina de comunicació. I ho exemplificar a través de l’anàlisi de l’ús de tres paraules clau en la vida de tot bon professional: administrar, prudència i elegància. El directiu de “la Caixa” va afirmar que la paraula administració ha anat quedant relegada en un segon lloc pel mot direcció, tot i ell recomana als graduats posar accent en aquest concepte: “No renuncieu a l’administració”, els va dir. Jaume Giró també va aconsellar als graduats a actuar amb prudència, entesa com la capacitat orientada a l’acció, i amb elegància, és a dir amb bon gust. “La genialitat està a l’abast de molt pocs, però al sentit comú podem aspirar-hi tots”, amb aquesta frase Jaume Giró va tancar el seu discurs.

El rector de la UPF, el doctor Jaume Casals, va felicitar tots els graduats de l'UPF Barcelona School of Management, desitjant-los grans èxits en el seu futur professional.

L'acte, presentat pels ex-alumnes del Postgrau en Locució, Javier Príncep i Anna Albareda, va servir perquè els graduats rebessin el seu diploma commemoratiu de la mà dels directors acadèmics i va comptar amb moments emotius com el vídeo El coneixement com a actitud o els vídeos dels testimonials dels alumnes. La celebració va acabar en els pòrtics del pati de l'edifici Jaume I de la Universitat, on els assistents van gaudir d'un còctel de comiat.

Vídeo de la Promoció 2015

Fotos Graduació 2015