El Màster en Polítiques Públiques i Socials obté la distinció International Master's Programme

El Màster Universitari en Polítiques Públiques i Socials de l'UPF-IDEC obté la distinció International Master's Programme (IMP).

La distinció International Master’s Programme (IMP) identifica els màsters amb més dimensió internacional i qualificació del professorat, amb l'objectiu de facilitar la consolidació i la promoció als estudiants tant locals com estrangers, i a la comunitat universitària internacional en general.

La distinció és atorgada per l'Agència de Gestió d'Ajudes Universitàries i de Recerca (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya als màsters oficials i propis, impartits a Catalunya, susceptibles d'aconseguir una dimensió internacional.