El videojoc Lumen, finalista al Certamen hóplay de Bilbao

Lumen, videojoc creat pels alumnes del Màster en Creació de Videojocs com a projecte final de màster, ha estat seleccionat entre els 112 jocs presentats de diferents països com a finalista al Certamen hóPlay de Bilbao, en dues categories: millor idea original i millor disseny creatiu.

El joc ha estat desenvolupat pels programadors Jesús Lou Cuartero, Carlos Moreno i Oskar Mena i pels artistes Eduardo Galán, Daniel Quadrat i Adrià Inglés. Lumen és un videojoc en el qual el jugador assumeix el control d'una noia atrapada en un món de malsons del que intenta escapar. Amb l'única ajuda de la seva càmera, haurà d'esquivar paranys, escapar dels seus enemics i utilitzar les seves fotografies per canviar el món que l’envolta.

Fins al moment, Lumen ha rebut les següents nominacions:

Finalista com a Millor Joc Universitari en els Premis nacionals de la indústria del Videojoc, Gamelab 2014.
Lumen ocupa la 3ª posició als TOP TEN Best Free PC Games 2013.
Top100 2013 IndieDB (100 millors jocs independents a nivell mundial)
Finalistes a millor videojoc i menció del públic als Three Headed Monkey Awards

Organitzat per AlhóndigaBilbao, la cinquena edició de hóPlay Bilbao se celebrarà del 27 de novembre al 3 de desembre. És ja una referència ineludible per a professionals del sector independent, persones aficionades de tot el món i empreses locals que aprofiten la cita per donar visibilitat i notorietat als seus treballs.