El professor Roc Parés participa en el Media Art Festival de Roma

Roc Parés, codirector del Màster Universitari en Arts Digitals, participarà en la 1a. edició del Media Art Festival que se celebrarà a Roma des del 25 de febrer fins a l'1 de març.

L'artista català presentarà el seu projecte Deriva.tv, una performance participativa que té lloc en espais públics i en la qual un conjunt de globus d'heli transporta un Smartphone equipat amb un micròfon, una càmera i un GPS. Aquest vol es grava i s'emet en directe a través d'una xarxa mòbil i pot seguir-se des de qualsevol part del món. Pot veure's un vídeo d'aquest “vol invertit” aquí.

També impartirà el taller “Some new digital art from Barcelona”, on presentarà projectes realitzats pels alumnes del Màster Universitari en Arts Digitals.

Amb el títol Cybernetic Nightmares, Google street ghosts, Dispersed bodies, Death media archeology and Carbon monoxide poisoning, el investigador presentarà els següents projectes : Cabina RelaxEvulvia[NO DISPOSITIVO]Please rewind the Tape y Suicidio. I el dissabte 28 de febrer el professor del Màster Antoni Abad parlarà sobre el seu projecte megafone.net

El Media Art Festival és una iniciativa de la Fundació Mondo Digitale que té com a objectiu construir a Itàlia un espai dedicat a la relació entre art i noves tecnologies. Una cita que dóna valor a les possibilitats creatives nascudes de la col·laboració entre els artistes i les noves tecnologies.