El Master of Science in Management visita els espais d'incubació UPF Business Shuttle

Els alumnes del Master of Science in Management de la UPF Barcelona School of Management van visitar el passat 26 de gener els espais d'incubació UPF Business Shuttle que gestiona la Unitat d’Innovació-UPF Business Shuttle.

En aquesta activitat realitzada en el marc del programa, els alumnes van mantenir reunions amb emprenedors i antics participants del grup UPF i que actualment estan desenvolupant els seus start-up en aquest espai: ZankZeClinics, Washrocks i Novicap. Els seus fundadors els van explicar de primera mà el procés de desenvolupament d'un projecte empresarial: des de la seva idea inicial fins a la seva execució i, a més, els hi van proposar la possibilitat de realitzar un internship en les seves respectives organitzacions.

La Unitat d'Innovació-UPF Business Shuttle fomenta l'esperit emprenedor entre la comunitat universitària, posant al seu abast un conjunt de recursos i serveis per ajudar-los a crear una empresa amb èxit.