El Màster en Periodisme Polític Internacional visita el World Press Photo 2014

El World Press Photo 2014 arriba a Barcelona, i els estudiants del Màster en Periodisme Polític Internacional no es van perdre l’oportunitat de visitar-lo. El passat 20 de novembre, els participants  juntament amb el professor Christopher Tulloch, van traslladar l’aula de la universitat al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), on s’exposen les imatges guardonades enguany amb el concurs anual de fotografia en premsa més prestigiós del món.

La imatge guanyadora “Senyal”, del fotògraf nord-americà John Stanmayer, obre aquesta mostra  en la qual 130 imatges relaten els fets més importants que han passat durant l’any 2013. En l’edició del World Press Photo 2014 , es van presentar 98.671 imatges, capturades per 5.754 fotògrafs procedents de 132 països.